سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شامپو گانودرما حاوی عصاره ی قارچ گانودرما


شامپو گانودرما مخصوص موهای خشک حاوی عصاره ی قارچ گانودرما بوده و با استفاده از اب دیونیزه تهیه شده است؛ غلظت آن بالا بوده و مزایای زیادی برای پیاز موها و پوست سر دارد و مزایای بسیار زیادی دارد.

جنس موها با هم متفاوت است و موهای هرکس با نفر دیگر نسبت به یک شامپو عکس العمل متفاوتی ممکن است نشان دهد پس نمی توان یک شامپو را برای همه تجویز کرد. آنچیزی که مهم است این است که اگر موهای شما در اثررنگ و مش زیاد و یا مواد فر کننده آسیب دیده اند، بهتر است به اسیدیته شامپو دقت کنید. اسیدیته شامپوها بین قلیایی متوسط تا اسیدی سبک تنظیم می‌شود .

اگر موهایتان آسیب‌دیده شامپوهای خنثی یا شامپویی با اسیدیته اسیدی سبک که مو را کمتر متورم کرده و لایه خارجی کوتیکولی مو را کمتر به هم می‌ریزد، مناسب‌تر استدرصورتی که شامپوی مناسب موهای خودتان را استفاده نکنید موهایتان کرد و آسیب دیده می شود .شامپوها در سلامت موهابسیار تاثیر دارند .شامپوی گانودرما در سه مدل برای موهای خشک ، چرب و معمولی موجود است و استفاده کنندگان آن رضایت کاملی ا این محصول داشته اند.برتری شامپو های گانودرما به محصولات مشابهشان در بازار به علت اورگانیک بودنشان می باشد و مصرف کنندگان از سلامت محصول اطمینان کامل را می توانند داشته باشند.

توجه داشته باشید نحوه ی شستن موها و خشک کردن موها هم می تواند در سلامت موها تاثیر بگذارد و موضوع مهمی است که باید دقت شود.

شامپو های موی سر حاوی عصاری قارچ گانودرما که  پس از تغذیه فولیکول های مو از این عصاره رشد مو افزایش پیدا کرده و از شوره های کف سر جلوگیری میکند و همچنین  باعث درخشان ،براق و ابریشمی شدن موها می شود .  شامپو ی گانودرما  با کنترل کردن کف سر از  به وجود امدن چربی بیش از حد کف سر جلوگیری میکند و در تقویت فولیکول های مو موثر است .