سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قهوه ی موکا بهترین گزینه برای رفع مشکلات پوستی

قهوه ی موکا از معدود منابعی در طبیعت است که غلظت بالایی از آنتی اکسیدان ها و عوامل ضد التهابی را داراست. ترکیب عصاره این قارچ به همراه باکیفیت ترین قهوه جهان، یکی از بهترین و موثرترین راه های مصرف این قهوه است‌.

دانه قهوه یکی از مورد استفاده ترین مواد غذایی در سطح جهانی است. این محبوبیت به دلیل داشتن خواص بسیار بالا و تغییر در روحیه و طعم دلنشین آن است. سرمنشا طعم و تمام خواص مفید قهوه، کافئین موجود در آن است.

علاوه بر خواص زیاد اما شاید شایع ترین خاصیت قهوه موکا که محبوبیت بالایی دارد از بین بردن حس خواب و خسته بودن است. پس از مصرف قهوه، انسان توانایی بیشتری برای ادامه فعالیت های خود خواهد داشت.تحقیقات نشان می دهد که قهوه خاصیت محافظتی بر روی پوست دارد که موجب جلوگیری ازایجاد چین و چروک و خطوط ریز   بر روی پوست می شود .

یکی دیگر از خواص این است که نوشیدن قهوه باعث بهبود گردش خون در قسمت های مختلف بدن می ‎شود و بهبود روند گردش خون به این معناست که سلول ها، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری دریافت می ‎کنند و این موضوع باعث درخشش پوست می ‎شود.

قهوه ی موکا  از ترکیب قهوه و شکلات تهیه شده است .

 قهوه ی موکا مانند یک کافه لاته با اسپرسو و شیر داغ تهیه می شود که به آن پودر کاکائو به عنوان شکات شیرین اضافه می کنند. قهوه ی موکا را میتوان با اضافه کردن شکلات تلخ و شیر شکلات هم تهیه نمود .